“Værelset var godt, rent og pænt. Toiletpapir var dog meget tæt på sandpapir og vi kunne godt have ønsket en sengeredning og rene håndklæder efter første overnatning.
Morgenmaden var ok men lidt mere spændende oste, lidt mere frugt og rigtige rundstykker, ville have gjort det noget bedre.
Behageligt og venligt personale, lækker aftensmad i restauranten og en flot beliggenhed.”
“Værelset var godt, rent og pænt. Toiletpapir var dog meget tæt på sandpapir og vi kunne godt have ønsket en sengeredning og rene håndklæder efter første overnatning.
Morgenmaden var ok men lidt mere spændende oste, lidt mere frugt og rigtige rundstykker, ville have gjort det noget bedre.
Behageligt og venligt personale, lækker aftensmad i restauranten og en flot beliggenhed.”
Claus Balle